Olemme ottaneet käyttöön uuden FINEn asiointipalvelun ja asiakkuudenhallintajärjestelmän. Näiden uudistusten avulla voimme tarjota asiakkaillemme entistä sujuvampaa asiointia.
Asiointipalvelussa
- Asiakkaat voivat ottaa meihin yhteyttä turvallisesti verkkopalvelun kautta.
- Palvelussa voi tarkastella vireillä olevan asian tilannetta ja esimerkiksi lähettää siihen lisätietoja.
- Kirjautuminen palveluun tapahtuu helposti omilla pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella osoitteessa FINE.fi.
Uudet asianumerot käytössä
- Olemme siirtyneet uusiin asianumeroihin, jotka sisältävät numero-kirjainyhdistelmän. Tässä esimerkki uudesta asianumerosta: FINE-12345-A1B2C3.
Uusi sähköpostiosoite käytössä.
- Olemme ottaneet käyttöön uuden sähköpostiosoitteen fine@fine.fi. Kaikkeen asiointiin liittyvään sähköpostiliikenteeseen pyydämme käyttämään uutta osoitetta. Käytämme jatkossa Microsoft Purviewin salattua sähköpostipalvelua.
- Myös nykyiset sähköpostiosoitteemme (info@fine.fi ja kirjaamo@fine.fi), pysyvät edelleen käytössä.
Valtuutetun asiointi asiointipalvelussa.
- Asiamies voi laittaa tapauksen vireille asiakkaan puolesta. Tällöin asiamiehen on liitettävä yhteydenottoon asiakkaan täyttämä FINE-valtuutuslomake.
- Huomioithan, että vain asiamies, joka on laittanut tapauksen vireille asiointipalvelun kautta, pääsee tarkastelemaan kyseisen tapauksen tietoja palvelussa.
FINEn suunnitelmissa on laajentaa palvelua vaiheittain myös palveluntarjoajien käyttöön.
Tutustu asiointipalveluun katsomalla palvelun esittelyvideo. Videossa käydään läpi asiointipalvelu FINE.fi:ssä; miten voit ottaa meihin turvallisesti yhteyttä, tarkastella käsittelyssä olevan asian tilaa tai lähettää asiaasi lisätietoja.